Bestellingen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Doorgaans hanteren wij een levertijd tot 5 werkdagen. Als u dus een bestelling wilt wijzigen, neem dan alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op met uw verzoek. Als we de bestelling al verstuurd hebben en u wilt toch nog een item aan de bestelling toevoegen, dan kunt u gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wilt annuleren neem dan aub zo snel mogelijk contact met ons op met uw verzoek. Als wij nog niet begonnen zijn met de productie van uw order, dan is het meestal wel mogelijk. Als de productie al gestart of afgerond is, dan is het helaas niet meer mogelijk.

Welke verzendtarieven hanteren jullie?

In Nederland is het doorgaans vrij huis geleverd vanaf EUR 400,- en naar België vanaf EUR 750,- tenzij anders overeen gekomen, bijvoorbeeld bij hele grote zendingen. EKI probeert altijd de verpakking zo optimaal mogelijk te maken, zodat de verzendkosten zo laag mogelijk zijn. Door de grote diversiteit aan producten en afmetingen is het helaas niet mogelijk om standaard tarieven te hanteren.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Natuurlijk kan het voorkomen dat een bestelling niet volledig volgens de verwachtingen geleverd wordt, een artikel beschadigd is of simpelweg ontbreekt. De eenvoudigste weg om dit kenbaar bij ons te maken is door een mail te sturen naar info@eki.nl of ons te bellen op telefoonnummer +31 (0)24 3773378. Zorg dat u het ordernummer in de mail zet of paraat hebt tijdens het gesprek. Wij zorgen dan voor een snelle en passende oplossing.

Contact

De Biezen 1 6541 BN Nijmegen

Map/Routebeschrijving

T.+31 (0)24 3773378

ma t/m vr (08.00 - 16.30)

Ons nu bellen Bericht via Formulier