E: info@eki.nl
maandag - vrijdag: 08.00 - 16.30 uur
Als particulier kunt u helaas niet bij EKI bestellen, omdat wij enkel aan bedrijven leveren. Om een account bij ons aan te maken en een bestelling te kunnen plaatsen, dient u een BTW-nummer in te kunnen vullen. Wij leveren zowel grote als kleine afnames.
Doorgaans hanteren wij een levertijd van één tot anderhalve week. Als u dus een bestelling wilt wijzigen, neem dan alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op met uw verzoek. Als de bestelling nog niet verzonden is, is het eventueel nog mogelijk om hier wijzigingen in aan te brengen. Als we de bestelling al verstuurd hebben en u wilt toch nog een item aan de bestelling toevoegen, dan kunt u gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.
Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op met uw verzoek. Als wij nog niet begonnen zijn met de productie van uw order, dan is het meestal wel mogelijk. Als de productie al gestart of afgerond is, dan is het helaas niet meer mogelijk.
Natuurlijk kan het voorkomen dat een bestelling niet volledig volgens de verwachtingen geleverd wordt, een artikel beschadigd is of simpelweg ontbreekt. Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via info@eki.nl of ons bellen op telefoonnummer +31 (0)24 3773378. Zorg dat u het ordernummer in de mail zet of paraat hebt tijdens het gesprek. Wij zullen dan binnen 7 dagen inhoudelijk op uw klacht reageren en zorgen dan voor een snelle en passende oplossing. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).
Ambachtsweg 26541 DB NijmegenNederland
Map/routebeschrijvingE: info@eki.nl
maandag - vrijdag: 08.00 - 16.30 uur