Bestellingen

Kan ik als particulier ook bij EKI bestellen?

Als particulier kunt u helaas niet bij EKI bestellen. Wij leveren enkel aan bedrijven, in zowel grote als kleine afnames.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Doorgaans hanteren wij een levertijd tot 5 werkdagen. Als u dus een bestelling wilt wijzigen, neem dan alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op met uw verzoek. Als we de bestelling al verstuurd hebben en u wilt toch nog een item aan de bestelling toevoegen, dan kunt u gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wilt annuleren neem dan alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op met uw verzoek. Als wij nog niet begonnen zijn met de productie van uw order, dan is het meestal wel mogelijk. Als de productie al gestart of afgerond is, dan is het helaas niet meer mogelijk.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Natuurlijk kan het voorkomen dat een bestelling niet volledig volgens de verwachtingen geleverd wordt, een artikel beschadigd is of simpelweg ontbreekt. Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via info@eki.nl of ons bellen op telefoonnummer +31 (0)24 3773378. Zorg dat u het ordernummer in de mail zet of paraat hebt tijdens het gesprek. Wij zullen dan binnen 7 dagen inhoudelijk op uw klacht reageren en zorgen dan voor een snelle en passende oplossing. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).

Contact

Ambachtsweg 26541 DB NijmegenNederland

Map/routebeschrijving Ons nu bellen Bericht via Formulier