Levering & betaling

Wat is de levertijd van jullie producten?

De levertijd van uw producten wisselt per product en grootte van uw bestelling. Voor de meeste producten geldt een levertijd van één tot anderhalve week. Voor sommige producten, zoals die uit de categorie Neoprene, geldt een langere levertijd. Sommige andere producten zijn juist weer eerder leverbaar. Als u de productconfigurator op onze website gebruikt (deze vindt u onderaan de productpagina), ziet u de specifieke levertijd voor uw gekozen producten.

Hoe werkt jullie standaard bezorgservice?

In Nederland en België versturen we grotere zendingen met een standaard vervoerder. De kleinere zendingen versturen we met een pakketdienst. In Nederland wordt het, vanaf het moment dat het verzonden is, normaal gezien binnen 1 werkdag geleverd, In België in 2 werkdagen. Het kan soms helaas een dagje extra duren. Bij grote spoed bekijken we graag samen hoe we tot een oplossing kunnen komen.

Ik heb mijn zending nog niet ontvangen, wat kan ik doen?

Het kan voorkomen dat u, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat de vervoerder de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Welke verzendtarieven hanteren jullie?

In Nederland is een bestelling franco aan huis geleverd bij een orderwaarde vanaf €400,- en naar België bij een orderwaarde vanaf €750,- tenzij anders overeen gekomen (bijvoorbeeld bij hele grote zendingen). Indien de bestelling niet franco aan huis geleverd wordt, proberen wij de verzending zo optimaal mogelijk te regelen om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Door de grote diversiteit aan mogelijkheden, is het echter vaak niet van tevoren mogelijk om de verzendkosten exact te bepalen.

Voor orders vanuit de webshop met een bestelwaarde onder de €400,- rekenen wij €12,50 verzendkosten binnen Nederland. Voor orders vanuit de webshop met een bestelwaarde onder de €750,- naar België rekenen wij €15,- verzendkosten. 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat kan ik doen?

Neem alstublieft zo snel mogelijk, binnen 48 uur, contact op met onze klantenservice op telefoonnummer (0)24 377 33 78 of vul het contactformulier in.

Wat is de verpakkingswijze van de materialen?

EKI verpakt zoveel mogelijk in kartonnen dozen en soms in plastic folie, eventueel met beschermmateriaal als nodig. De verpakking is zo gekozen dat de shelf life van onze producten zo optimaal mogelijk wordt. Bij groothandels versturen wij neutraal, bij industriële klanten en bouwklanten versturen we zo veel mogelijk onder ons eigen label.

Contact

Ambachtsweg 26541 DB NijmegenNederland

Map/routebeschrijving Ons nu bellen Bericht via Formulier